Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 14 December 2012

kisah kenduri 3

dua tiga hari ni,kenapalah aku terlebih sensitif?apakah ini sifat semulajadi bg seorang TTCians. Bila orang asyik membicarakan pasal anak..hati ini mudah sangat tersentuh. Apatah lagi kata2 itu daripada mulut seorang ibu..mungkin niat dia hanya ingin menyampaikan....tp klaus itu sangat menusuk kalbu. Bila orang tanya pasal aku,mesti dia cakap...aku xde anak.manjakan anak2 sedara je. aku terasa sangat,seolah2 seorang ibu mendoakan sangat supaya aku tidak ada anak. padahal aku tahu itu bukan maksudnya. ada plak kata-kata kawan emak yang dibelakang,yang blabla \
tapi aku malas nk ambik pusing. terus meninggalkan kelompok diorang. kesudahannya hanya air mata sebagai peneman.k lh xde mood.bye...







No comments: