There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 13 December 2012

kisah kenduri 2

hahha....tgk,main warna2 mcm budak kecik,he..layan la. sbenarnya mata berjuraian sbenarnya, peristiwa tghari td masih terkesan di hati,apatah lg berkurung sorang2 di bilik. banyak dh air mata aku bazirkan..agak2nya dah dapat dah tunaikan permintaan puteri lagenda tu(tiba2 lupa plak apa nama),1 baldi air mata..haha. ni kisah kenduri td juga....aku memang slalu bawa anak buah aku yang dok ngn mak aku...bosan,nmpak je aku bersiap mesti ty cikya nk gi mana tu?kalo xbawak mesti nangis. xsuka sgt dengan cara mak aku ni..perlu ke nk bgtau kepada smua orang...tu bukan anak aku dan aku xde anak. tp aku diam je...malas nk panjang cite tapi akibatnya aku merana... Ya Allah,bantulah aku.

 

No comments: