Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 27 November 2012

Rawatan bermula

Malam tadi,lepas je solat maghib n makan malam,cepat2 aku bersiap n ajak hubby p jumpa pakar.. Alhamdulillah,selepas 3 kali ulang..akhirnya dapat juga ketemu dr..rasa gementar juga,apatah lg doktor ni dr lelaki..malu rasanya, en hubby snarnya xberapa setuju,minta cari dr wanita,katanya senang nk bercerita. bukan apa aku xsuka dr wanita sebab x mesra,apa yg kita ty jawab acuh x acuh..sedangkan kita bayar perkhidmatan beliau...maafkan sayang, ya dear. nk berubat je pun.... After consultation,dr US TAS, dr ckp rahim aku xde masalah,alhamdulillah..dr bg ubat, 21 hari proceed dgn provera 10mg utk betulkan period n  prenavitamin,5 hari lepas habis ubat datang period. hari ke-2 period makan sunophene (ubat subur) then D8,TVS..hu,takutnya utk TVS, tp bila fikir2 waktu subur  tu kami berjauhan sebab aku terpaksa kembali bertugas. segalanya aku serahkan kepada NYA, dia lebih mengetahui. Smga Allah mempermudahkn urusanku dan mengurniakan kami zuriat yang soleh/solehah, sempurna sifatnya dan bijak pemikiran. Amin.

No comments: