There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 18 November 2012

Bla..bla makcik membebel lagi

hmmm...period+istihadah dah sebulan setengah. Argh..stress,mcmana nk mjalani  kehidupan suami isteri.kesian suamiku..waaaaa. kna ambik ubat bru berhenti tp bila bhenti ubat jd lg. perasaan xsabar nk jumpa O&G Specialist.....lamanya dikau bercuti wahai dr,dahle..aku cuti panjang..masa ni la aku nk plan usaha gigih utk dapt zuriat kami,dengan izin Allah. Kadang2 aku terfikir aku xpatut memilih perkahwinan ini kerana aku xmampu membahagiakan si suami,kesian si suami mendapat tempias masih gagal mempunyai zuriat kerana memilih aku. namun aku harus redha dengan ketentuanNya. He knows better.. Berbalik kepada penyakitku ini..dh lebih 12 taun aku alami,pendek kata,jarang aku dapat rasa period yg normal mcm org lain.dh mcm2 ubat aku telan,pil hormon,perancang,herba,air rebusan akar kayu,nmpaknya masih xde satu pun penawar...kadang2 terasa jugak putus asanya.hmmm.....mcmana la nk lekat..waktu subur pun aku tak tau bila. Mengharap keajaiban dari NYA, In Sha Allah.

No comments: