There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 29 November 2012

Dingin

Agaknya Mr H disampuk hantu bisu kot ari ni...balik keje petang td dengan muka masam mencuka, masuk rumah main redah je,tiada salam seperti selalu...terus mandi dan tidur. aku pelawa makan pun jawab acuh tak acuh je. set alarm 5.30 pm,bersiap utk tahlil di masjid terus blah camtu je..selalu peluk dan cium aku dulu tapi ari ni dah jemu agaknya...aku apa lagi,org diam malas aku nk layan,nanti bertambah teruk keadaan.... dalam aku buat diam tu sebenarnya aku memendam perasaan..aku ni terlalu sensitif,mudah sangat hujan... sama lebat hujan kat luar. mula la aku berfikir bukan-bukan,dahler aku berdua dengan dia je dalam rumah ni. Janganla buat aku cam tunggul, aku rasa aku xbuat salah apapun....cuba juga bagitau tp xde apapun perubahan...tanya apa salah aku pun xde pape..alasan dia penat..cik abang oii,penat pun janganla dengan i plak tempat dilepaskan kepenatan tu...mula la aku fikir negatif tentang aku..mungkin sebab aku xdpat beri dia zuriat walaupun dah lebih tiga tahun hidup bersama....seperti selalu,aku selalu mendesak andai dia inginkan zuriat,aku berikan dia kebebasan..tapi dia cakap xnak dengar n bosan dan mintak aku xyah ulang ayat tu lagi....kalau xnak tolonglah jaga sikit perasaan aku ni. Ya Allah,bantulah aku mengawal emosi ini dan berkatilah rumahtangga kami...Amin

No comments: