Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 29 January 2014

Memorable and priceless thursday :)

Alhamdulillah…30.1.2014,kali kedua UPT  positive. Bermacam perasaan,tidak dapat digambarkan. Kegembiraan ,kerisauan bercampur menjadi satu. Pengalaman lalu menjadikan umi terlalu takut sayang … takut akan kehilangan kali kedua. Umi xsanggup untuk kehilangan lagi…kesedihan walid walaupun walid tidak menggambarkan.
Kesukaran mendapatkanmu sayang..membuatkan umi begitu menghargai kehadiranmu dan kerana lambat hadirmu membuatkan umi makin dekat pada Pencipta kita . Sepanjang ramadhan lalu umi tidak pernah ketinggalan untuk bersolat hajat dan tarawikh memohon dihadirkan dirimu dalam rahim umi, sehingga ke hari ini umi sentiasa solat dhuha,hajat dan tahajud memohon diberi anugerah terindah pengikat kasih sayang antara umi dan walid…menjadi penyelamat kami di akhirat sana, anak yang soleh dan solehah. 
Lima tahun menunggumu sayang….terlalu banyak kata cacian yang terpaksa umi hadap. Tapi umi yakin satu hari nanti..ALLAH akan hadirkan pelangi indah dalam hidup umi dan walid. Umi bersyukur sangat dengan kehadiranmu sayang.
9 bulan perjalananmu di dalam rahim umi bukanlah masa yang singkat sayang…banyak kemungkinan yang akan berlaku…Hanya padaNya umi minta perlindungan..memeliharamu dengan baik di dalam rahim umi. Lagi 7 bulan perjalanan,semoga anakanda selamat dilahirkan.
Anak Umi dan Walid…..jadi anak yang baik tau, membesar dalam rahim umi dengan sempurna.Umi dan Walid xsbar menanti kehadiran kalian J
Terima kasih kepada walid sentiasa sabar layan karenah umi….setia dan sayang umi walaupun lambat lahirkan zuriat untuk walid…umi tau walid terlalu mengharapkan kalian tapi walid sentiasa yakinkan umi minta umi sentiasa berdoa supaya ada rezeki kami…kadang-kadang umi rasa rendah diri dan paksa walid tinggalkan umi dan kahwin lagi tapi walid tetap dengan pendiriannya….akan terus menunggu kalian dan akan sentiasa bersama umi. (semoga kalian juga mempunyai keperibadian seperti walid) Sayang abang@walid J. Terima kasih juga pada Nenda kalian yang sentiasa berusaha untuk dapatkan kalian walaupun kadang2 umi jadi kurang ajar sebab umi xsanggup dengar kekurangan umi….Jangan tiru perangai buruk umi ya sayang.  Salam sayang……seronok tengok walid hari ni senyum je,semoga keceriaan walid tu berpanjangan dengan kehadiran kalian :


No comments: