There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 10 December 2013

Kenapa la aku ni?mudah sentap. Kenyataan abg aku tu mmg bnar2 xleh aku terima. Aku tau la umur aku dh 3 series. And ada risiko kalau mngandung tp smua tu kerja Allah..mentang la bini ko muda bepia n senang dpt anak...nk bercakap tu jgn la ikut sedap mulut je. Salah ke kalau aku xde anak...tuhan xnnak bg lagi. Jangan risau ler..aku xkan susahkn ko n anak2 ko pun bila aku tua nanti..aku hidup je la ngn laki aku...klau laki aku p dlu,aku merempat la mana2 rumah org tua. Hati tgh marah.

1 comment:

sweet tooth said...

Sukar kan bila yg dekat dgn kita tak paham keadaan kita.... seolah-olah tk tahu yg anak tu adalah hadiah Allah, dan belum masa utk kita dapat lagi.... smg Nurin terus tabah... mungking kena cakap terus terang kot supaya dia tahu kata2 dia tu melukakan... take care...