Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 29 October 2012

MMMMUAHHHHHH, AHAKS


MAKBULKAN YA ALLAH

"Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat) dan Engkaulah jua sebaik-baik yang mewarisi". (Al-Anbiyaa', Ayat 89).

"Wahai Tuhanku!Kurniakanlah kepadaku dari sisimu zuriat keturunan yang baik. Sesungguhnya Engkau Sentiasa Mendengar (Menerima) do'a". (Ali-Imran, Ayat 38)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Hari ni dh hari ke-21 period yg masih lg bersisa,(atau dgn kata lain istihadah). Puas dh p klinik,telan ubat... msih sama camtu jgk. kdg2 rasa kecewa dan putus harapan kerana usaha hanya sia-sia. Ampunkan hamba Mu ya Allah. berkurung seorang diri di bilik lg mbuatkan aku stress dan air mata pun mgalir laju. mesej mrH, dlm keadaan tertekan minta dia cari pengganti diri, rasa rendah diri kerana gagal melaksanakan tanggungjawab.. Alhamdulillah, ada hikmahnya dia redha apapun yg berlaku ke atasku..aku tidak akn ditinggalkan, terima kasih sayang klau fauziah ada abilfikri(blog yg sllu kubc sbg 'silent reader'), aku juga ada en N..... .teringat lg sewaktu bercuti di kuantan 2hari lepas, terima kasih abang...aku sentiasa di ingtan dia selepas mak dan ayah( bguslah...aku xminta dia abaikan kedua ibubapanya kerana syurganya adalah kerdhaan kedua ibu bapa,aku sayang dia,manakan aku sanggup melihat dia menanggung kemurkaan Allah). Semoga ada rezeki kami untuk tinggal sebumbung.....menanti saat itu.

No comments: