There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 21 October 2012

APA2 JE LA(ORG KURANG IDEA,SO XTAU NAK HIGHLIGHT)

huhu..hari moddy,mcm xnk ckp ngn org sekeliling je. Manakan tidak,makcik p dh berkunjung dkt2 15 ari dh, xreti2nk balik. xlarat dh tukar pad. risau je..ajak MDH p klnik,p bawa jumpa tabib,huhu..sx cina daa..aku pun konfius nk mkn ubt tu. xbleh jd ni,aku kna gak wat pemeriksaan pakar,utk kenalpasti apa penyakit. Apa yg aku terasa sgt..makcik p yg lama2 ni wat aku jd serba salah,kesian En MDH....(ehemmm,org2 yg dh kawin je faham,haha). terlintas gak suruh en MDH kawin lg....tp tu sekadar ujian je.. nasib jawab xnak,klu dia nak xke naya aku..tp aku redha andai itu pilihnnya. Dia berhak utk dapat zuriat. Bila tgk je kwn yg mngndung hati jd sayu,bila la turn aku ni? Hanya mampu berdoa.. 


No comments: