There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 20 March 2013

La Tahzan...

Assalam....

La tahzan.. Jangan bersedih. Rentetan daripada peristiwa suami kena bertugas di negeri bawah bayu itu. Dalam berkira-kira mengira bilakah kepulangan DH,perbualan yang mula2 gembira akhirnya berubah duka bila DH kata kemungkinan kena sambung 5 bulan lagi,air mata pun turun dengan lajunya membasahi pipi, tau je la aku ni...terlalu sensitif,mudah sangat pundi air mata tu merembeskan manik jernihnya itu (hehe,puitis pulak bahasaku awal2 pagi ni). terus give up utk teruskan TTC. Rasa mcm nk campak je semua suplement2 yang aku ambik tu,rasa cam xberguna. Mampukah aku bertahan tanpa dia di sisi dalam tempoh yg begitu lama. dah la jarang2 dapat jumpa,kali ini diuji lagi...beratnya ujian ini. Semoga Allah memelihara diriku dari pemikiran dan perbuatan yg tidak baik. Aku ingin mencari syurga Mu ya Allah, dan redha Mu kepadaku bergantung kepada redha zaujku. Semoga aku tetap setia menanti kepulanganmu zaujku...Jangan dpesongkan perasaan ini dari terus menyayangi dan mencintaimu. I LOVE U.

No comments: