There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 17 January 2013

Segalanya telah tertulis..

Hmm..sebenarnya post ni cerita lama, saja ingin aku coretkan di sini supaya aku tidak aku lupa sampai bila-bila pun kenangan ini...terima kasih Ya Allah, memberi kenikmatan merasai pengalaman preggy walaupun cuma seketika. Ni kesan terbelek tepon lama...sejak beli S3 ari tu, C3 aku bg kat mak..saja belek2 tepon mak,jumpa la nota perjalanan aku ini,

03:29am, Fri 17-02-2012, alhamdulillah...akhirnya, berakhir jg penantian slama lebih kurang 3 tahun 5 bulan utk menjadi ibu. Aku berdoa pada Mu Ya Allah,smga smuanya berjalan lancar.




10:15am, Thu 15-03-2012. Nikmat itu hy sektika,aku rdha ya allah,krna engkau lbih mgthui apa yg tbaik utk hmbaMu...berilh aku kkuatn utk lalui smua ini. Smga masih ada lagi pluang.

Mon 26-03-2012, slpas 3 bulan.akhirnya Naufal tinggalkn umi...sdih sgt dh besar rupanya tp sgalanya di luar kmampuan umi yg tiba2 pkmbgn terhenti. Umi sayang sgt Naufal..tp Allah lbih myayangi Naufal, mbesar dlm rahim umi xlama,ampunkan umi sayng....

He..walaupun aku tak tau jantina kerana janin tidak berkembang dan hy berusia 10 minggu tapi sebelum tu mak mimpi aku dapat anak lelaki..gatal je siap bagi nama.. Ahmad Naufal- yang terpuji, dermawan.

No comments: